Friday, May 21, 2010

Un tur de forţă pe biciclete – Londra – Timişoara...

Un tur de forţă pe biciclete – Londra – Timişoara – pentru un scop nobil

Va public cele doua mailuri ce le-am primit in sfarsit de la organizatori! am ramas putin surprins de taxele, donatiile de fapt, cerute pentru participare, dar daca va tine buzunarul, cred ca e un eveniment pe cinste la care nu trebuie sa nu participati! veti fi alaturi de alti ciclisti din tioata europa, plus aveti incluse in donatie toate facilitatile! eu zic ca merita!

"Buna Emmanuel,


Imi cer scuze de intarziere. Iti adaug in e-mail detalii despre tur cat si care este implicatia financiara pentru a participa(este in engleza, daca crezi ca te-ar ajuta sa fie tradus in limba romana te rog sa imi spui si il voi traduce cu mare drag).


Legat de bicicleta iti recomand o semicursa, cota noastra de parcurs pe zii este de aproximativ 160km/12 ore, daca crezi ca poti sa o faci pe un mountain bike foarte bine.

Iti multumesc pentru interesul acordat si sunt la dispozitia ta in cazul in care vei avea intrebari sau sugestii.


Cu stima,


Bogdan Cristea"



v-am atasat pe linkul de transfer alaturat, documentul trimis de el: atentie e valabil doar 10 zile! http://dl.transfer.ro/transfer_ro-21may-b5ce866222.zip


"Buna dimineata,


Ma bucur ca ai intrebari si sunt fericit sa le raspund.


Acea taxa include o seara de hotel, micul dejun, pranzul, cina cat si toata nutritia din timpul zilei, asistenta auto, cat si asistenta medicala, tricou, cat si o donatie catre programul de ajutorare al copiilor abandonati pentru care noi facem acest tur. Daca te uiti in partea stanga a graficului ce ti l-am trimis acolo este mentionat ce include in sponsorizarea pe care o faci.


Eu iti recomand sa cauti sponsorizare din partea companiilor daca vrei sa parcurgi o bucata din tur(sa zicem un stagiu) pentru ca atunci vom fii dispusi sa oferim companiei care te sponsorizeaza, publicitate pe masinile noastre cat si pe website-ul nostru si de asemenea pe tricoul tau.

Cu stima,


Bogdan Cristea"

"Iti multumesc pentru ajutorul acordat promovarii cestui eveniment fantastic. Te-as ruga sa-i indrumi pe oameni catre websiteul nostru www.cycleslam.eu sau sa le dai adresa de e-mail pe care o folosesc pentru website si anume bogdan@cycleslam.eu sau numar de telefon 00447535665293 unde oameni ma pot contacta direct la orice ora.

Multumesc foarte mult pentru ajutor si mi-ar face mare placere sa te alaturi turului nostru.

Cu prietenie,

Bogdan Cristea"

CONTACT:

www.cycleslam.eu
bogdan@cycleslam.eu
00447535665293

No comments:

Post a Comment